Barcelona

Home / Branches / Barcelona / Events / Club de lectura

Share: 

Club de lectura

Combina la teva passió per la lectura amb el coneixement de l’antiguitat. Un club de lectura per als amants de la novel·la negra, de la literatura històrica i dels clàssics. Organitzat conjuntament amb Biblioteques de Barcelona.

Cal inscriure-s’hi prèviament al telèfon 93 423 21 49 o bé a través del correu electrònic macdifusio2@gencat.cat.

Hay luz en casa de Publio Fama de Juan Miñana. BCNegra
Portada de la novel·la Hay luz en casa Publio Fama

Ambientada a la Barcino romana, ens aproparem al gènere negrecriminal en totes les seves vessants. El seu protagonista, Publio Fama, esdevindrà el primer relator de notícies de la Barcelona romana. Una novel·la que ens aproparà a la mitologia, a la vida quotidiana i a les intrigues polítiques de l'època. Comptarem amb la presència de l’autor.

  • Data: 15 de febrer de 2012
  • Hora: a les 19 h
  • Durada: 2 h
  • Places limitades: 15 persones
La tierra de las cuevas pintadas de Jean M. Auel. Literatura històrica
Portada de la novel·la la Tierra de las Cuevas Pintadas

En aquesta darrera entrega de la saga Els fills de la terra, Jean M. Auel clou les aventures de la seva protagonista, Ayla, una dona cromanyó que passa la seva infantesa entre neandertals i visita diverses cultures paleolítiques. Un viatge fascinant a la prehistòria recreat amb molt d'encert!

  • Data: 8 de maig de 2012
  • Hora: a les 11 h
  • Durada: 2 h
  • Places limitades: 15 persones
L’Odissea d’Homer. Cultura mediterrània
Portada de l'Odissea d'Homer

A través de la lectura d'aquest clàssic d'Homer viatjarem per diferents espais d'aquest bressol de cultura que és la Mediterrània.

  • Data: 28 de juny de 2012
  • Hora: a les 19 h
  • Durada: 2 h
  • Places limitades: 15 persones

Per saber-ne més...

‹‹ May ››
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31