Home / Seus / Olèrdola / Activitats / Espectacles / Poesia als parcs
Poesia als parcs
Poesia i natura
La poesia i la natura sempre han estat unides en la veu i les obres de diferents poetes i escriptors que, al llarg del temps, han glossat en les seves obres la diversitat i riquesa dels paisatges que els eren més propers.
El programa poètic Poesia als Parcs, organitzat per la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona -amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes-, va néixer l'any 2005 precisament amb aquest objectiu: apropar la manifestació poètica -potser la més minoritària de les arts-, als espais protegits.
Els objectius principals del programa, que es conforma com una ruta literària que va viatjant per per diferents indrets emblemàtics d'aquests parcs, vol difondre l'expressió poètica dels poetes de l'entorn de cada Parc.
Enguany el Conjunt Monumental d'Olèrdola comptarà amb els poetes Dolors Miquel i Lluís Figuerola i la Coral de la Diputació de Barcelona.
- Data: diumenge 16 d'octubre de 2011
- Hora: a les 12 h
- Lloc: MAC Olèrdola
- Activitat gratuïta
Per a més informació:
Xarxa de Parcs Naturals - Diputació de Barcelona
Tel. 655 336 846
xarxaparcs@diba.cat
Poesia als Parcs
Viu el Parc
Comentaris
Els comentaris enviats seran revisats abans de la seva publicació