Empúries
Comparteix:

Visita romana

Descobreix Empúries de la mà dels seus antics habitants

Romana

Iulia Domitia o Caius Aemilius, antics habitants de l’Emporiae romana del segle I dC ens mostraran  en aquesta divertida visita, com era la seva ciutat, com es vivia, com eren les cases, carrers, places, mercats i temples.

Una visita pensada per a tota la família per conèixer la història de l’antiga ciutat d’Empúries.

Diumenges 18  i 25 de setembre:

a les 12h en català

Per aquestes dues visites,  imprescindible reserva prèvia.

El MAC-Empúries es reserva el dret d’anul·lar i/o canviar la data o l’horari de les visites en cas de pluja o d’altres imprevistos.

Per a més informació:

Tel. reserves 972 77 59 76 i al correu reservesempuries@gencat.cat

L'horari d'atenció telefònica i resposta de correus és de dilluns a divendres de 8h a 15h.

Durant el cap de setmana i dies festius podeu trucar-nos al telèfon general d'Empúries 972 77 02 08, durant l'horari d'obertura del museu.

• Currently 3 out of 5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rating: 3/5 (37 votes cast)

Thank you for rating!

You have already rated this page, you can only rate it once!

Your rating has been changed, thanks for rating!

Comentaris

Els comentaris enviats seran revisats abans de la seva publicació

Visita guiada

Ahir diumenge vam fer la visita guiada amb la "romana Julia" i ens va encantar, vam aprendre, i vam riure molt. Les gairebé dues hores que durà la visita ens va passar molt i molt ràpid.

La "Julia" va tenir molta empatia amb tot el públic i va saber captar l'atenció en tot moment de tots, sobretots dels nens i les nenes que hi havien.

És molt gratificant que la teva filla de nou anys s'aixequi al matí i et digui que li va agradar molt l'excursió d'ahir. Segur que tornarem a la primavera per veure les obres que estan fent a casa de la "Julia".

"Julia" MOLTES GRÀCIES per compartir d'una forma tant amena i divertida amb nosaltres la teva història.

Rosa Mª

Visita teatrelitzada

Felicitar-vos!
Val molt la pena aprofitar al visita teatrelitzada (un parell d'hores). L'actriu que fa de Júlia, molt bé! Atenta, divertida, amb molt coneixement... FELICITATS.
Val molt la pena!
Aparcament al costat i la platja per després de la visita!
Perfecte per un dia complet per a tota la familia.
Gràcies!

Gran Visita a la antigua Roma

Magnífica visita teatralizada. Julia es buenísima, mantuvo nuestra atención en todo momento, lo pasamos genial a la vez que aprendiamos. Fuimos un grupo de 8 personas y nos encantó a todos. Muchísimas gracias por una visita tan interesante.

Visita teatralitzada

Varem fer la visita a les ruïnes gregues i romanes amb els nostres fills de 10 i 12 anys. La nostra guia, la Júlia, va ser molt Professional i ens va encomanar la seva passió per la història antiga. Amb els nens es encantadora i molt atenta als seus interessos i motivacions.

Per cert, com tambe teníem l audioguia, la vam utilitzar una estona després de la guia i vam poder veure que els nens no haguessin estat tant atents ni haguessin après tantes coses sobre Grècia in Roma si no haguéssim fet la visita teatralitzada amb la Júlia. Res a veure!

Si aneu amb nens, visita teatralitzada recomanable 100%

Visita teatralitzada amb la Iúlia patricia romana

Fantàstica visita comentada per la Iulia. Ens va encantar tot el coneixement que té la guía i la manera de transmetre-ho. Un 10. Val molt la pena anar a visitar Empúries grega i romana, et transporta a l'època d'una manera molt agradable i divertida.

Visita amb la Lucilla, el sexe en el món romà, 15 agost 2015

Una visita sense igual, molt distendida , agradable, divertida, on les explicacions de la guia desperten un somriure i complicitat als participants. Molt bona Esther, segueix fent gaudir als visitants d' Emporiae com ho fas ! Gràcies per compartir el teu bon savoir faire, i amb molt respecte!

visita teatralitzada

Ahir 12 d setembre vam estar a la visita guiada teatralitzada de les ruïnes d'Empúries i ens va encantar. Als meus fills de 10 i 6 anys els va entusiasmar... Volem felicitar l'actriu q feia d Júlia q ens va endinsar en aquella època i ens va oferir coneixements històrics d'una forma molt amena, divertida i didàctica... Esperem q no es perdi aquest tipus de visites guiades i no siguin substituïts per audiovisuals, que si bé, són necessaris, mai podran oferir el mateix que l'actuació d'un actor o actriu real...
Apropar a la gent a la història a través de la teatralització ha estat una experiència realment recomanable...

Què bona que és la Iulia Domitia!

Ahir hi vaig anar amb la família i la visita teatralitzada ens va agradar molt a tots, sobretot per la manera de conduir-la que té la Iulia. Va ser prop d'una hora i mitja que se'ns va fer molt amena, tant als adults com als nens. Les nostres felicitacions i reconeixement per a ella.

Visites teatralitzades formidables!!!!!

El dimecres dia 9 de setembre vam anar a veure la visita teatralitzada. Vam sortir encantats, Un recorregut genial per la història de les Ruïnes Empúries. Una visita amena i divertida. Un text molt treballat. Uns actors increïbles!
De veritat sou molt bons, gràcies!
En Joan, la Sara i jo us felicitem per tan bona feina.

La visita en otros idiomas

Desde este verano ofrecemos las visitas teatralizadas en castellano, francés, inglés, ruso e italiano reservando previamente a través del teléfono 972 77 02 08 o 972 77 59 76, o bien a través del correo electrónico macempuries.cultura@gencat.cat.

visitateatralizada

es una lástima que estas visitas no se den en castellano.muchos más turistas las podrian disfrutar...

Visita teatralitzada

Aquest diumenge vam fer la visita teatralitzada, amb la Maximilia. La volem felicitar perquè ho fa realment molt bé i amb molta gràcia! Aconsegueix que la història entri d'una manera molt entretinguda.
En quant a l'organització, hauríen de posar un límit de gent, ja que erem molts, costava de sentir i cada vegada havíem d'esperar a que arribés tot el grup, lo qual es feia pesat.
Per cert, dir que hi ha nens molt macos, però també alguns de ben pesadets...Els seus pares se n'hauríen d'adonar...

Felicitats per la Maximilia!

Visita teatralizada

Nos gusto mucho esta visita. Toda mi familia pudo disfrutar y se lo pasaron muy bien con "Paula" y con el comerciante griego. Es una forma de aprender muy distraída y amena.
Personalmente me huviera gustado ver al típico "Centurión" romano con su uniforme, escudo y todo eso, pero estuvo muy bien.
Estamos pensando volver a hacer la misma visita ya que todavía la recordamos con mucho cariño.

molt contenta de la visita

Aquest agost vaig venir a la visita teatralitzada, he de comentar que l'explicació és fidel als fets històrics i amb un toc d'humor que és d'agrair. Aquest hivern passaré aquest vídeo als meus alumnes de 5è de primària.
Endavant amb aquestes iniciatives, de ben segur que ens fan estimar la història i el País.

felicitació al guia disfressat Caius Aemilius

Caius Aemilius, l'habitant romà de l'Emporiae... vam fer una visita guiada amb ell i... se l'ha de felicitar!!! una persona molt apassionada, es nota que li agrada la feina. Els nanos s'ho van passar molt bé!
al final de la visita vam estar parlant una estona amb el guia, i es nota que fa la feina amb moltes ganes. En sabia molt.
Felicitats, i que continueu tenint treballadors tant entusiastes com en Jaume.